Markkinointi on pohjaton kaivo ilman harkittua suunnittelua ja toteutusta. Valjastamme digimarkkinointikokemuksemme käyttöösi, jotta saat käytetylle rahalle vastinetta. Räätälöimme tarpeisiisi sopivan suunnitelman sekä paletin digimarkkinointiteknologian työkaluja mitattavaan ja tulokselliseen markkinointiin.
Jos käytössäsi on jo sopivia digimarkkinoinnin työkaluja, mutta et saa niistä riittävästi hyötyä irti niin autamme optimoimaan sisällön ja teknisen toteutuksen, jotta näkyvyytesi verkossa on taattu.
Mobiililaitteiden käyttö on pirstaloinut kuluttajien ostotottumukset satoihin reaaliaikaisiin ja tavoitteellisiin hetkiin. Muutoksen vaikutukset tarkoittavat sitä, että ihmiset tekevät ostoksia tai yhteydenottoja suunnittelematta, ja ostoprosessi on vähemmän suoraviivainen kuin ennen. Brändiuskollisuus heikkenee, sillä kuluttajien ostopäätökset syntyvät useammin hetkellisten tarpeiden seurauksena. Avullamme voit luoda 360- asteisen käsityksen niistä hetkistä, kun potentiaalinen asiakas etsii palveluitasi. Unelma-asiakkaastasi luodaan ns. “user persona”profiili, jonka kaltaisia käyttäjiä tavoitetaan verkon eri kanavista. Tavoitteena on näin ollen olla läsnä ja kohdistaa relevanttia sisältöä potentiaalisille henkilöille,. ottaen huomioon ostopolun eri vaiheet. Yrityksesi tuodaan esiin tilanteissa, joissa ostaja haluaa esim. oppia, löytää, tehdä tai ostaa palveluita. Kun Yrityksesi on oltava esiin näillä relevanteilla hetkillä. Näin brändin tunnettavuus saadaan nostettua uudelle tasolle.
Luomme sinulle toimivia ja kustannustehokkaita kampanjoita, jotka hyödyntävät dataa ja sen ymmärrystä toiminnan ytimenä. Parhaat tulokset näkyvyyteen sijoitetulle investoinnille saadaan jatkuvalla kampanjoiden optimoinnilla, testauksella sekä tiukalla ammattitaidollamme.
Web-analytiikka on tärkein verkkosivustolle asennettava lisäosa. Analytiikan avulla saadaan selville sivustoon liittyvät tärkeimmät kävijätiedot, kuten mistä kävijät saapuvat sivulle, mitä sivuja katsotaan eniten ja kuinka kauan sivuilla vietetään aikaa. Verkkokauppojen kohdalla voidaan määrittää tarkasti myyntikonversio. Näiden lukujen tutkintaa ja kehittämistä kutsutaan konversio-optimoinniksi.
Optimointi on sivustosi hakukoneisiin indeksöityvän tiedon kohdentamista. Kun asiakkaat hakevat palveluitasi hakukoneilla, tietyt hakusanat korostuvat. Analysoimme mitkä nämä hakusanat ovat, ja käytämme niitä sivustolla. Hakukoneoptimointi voi tarkoittaa siten myös sisällön muokkausta, kun näille avainsanoille tarvitaan toistoa. Hakukoneoptimointi viimeistelee toimivat sivut. Harkitusti optimoidut sivustot indeksöityvät hakukoneisiin erittäin tehokkaasti, ja tarjoaa siten selkeää liiketoimintaetua kilpailijoihin nähden.
Google AdWords- mainonnan kustannustehokkuus perustuu sen tarkkaan kohdennettavuuteen; mainos näytetään vain halutulle kohdeyleisölle, ja maksat vain toteutuneista klikeistä. On tärkeää, että mainonta on kauttaaltaan yhdenmukaista sivuston sanoman kanssa – siksi suunnittelemme verkkosivujen kanssa yhteensopivat AdWords kampanjat. Avullamme löydät parhaat avainsanat, jotta sivustollesi saadaan ostavien asiakkaiden hakutuloksiin.
WebAula on kumppanisi myös sosiaalisen median markkinoinnissa. Ideoimme ja toteutamme mm. toimivat Facebook- ja Instagram mainokset. Selvitämme kanssasi mainosten kohdeyleisön tarkasti, jotta mainosten hyötysuhde on paras mahdollinen. Parhaimmillaan sosiaalisen median markkinointi onkin juuri silloin, kun asiakas tunnetaan hyvin, ja mainokset voidaan kohdentaa tarkimmin. Autamme yleisösi tunnistamisessa ja tavoittamisessa nuorekkaalla ja rohkealla tavalla – juuri niillä tavoilla, millä sosiaalisessa mediassa kannattaa olla esillä.
Toteutustapoja ja työkaluja myynnin kasvattamiseen löytyy useita. Keskeisenä ovat liikenteen lisääminen sekä digitaalisen myyntisuppilon toimivuuden varmistaminen.
Tarjoamme tiedolla johdettua, strategisesti ohjattua markkinoinnin kehitystä ja toteutusta. Asiantuntijapalvelumme pureutuvat digistrategiaan, analytiikan ja asiakasymmärryksen kehittämiseen sekä markkinoinnin kokonaisvaltaiseen suunnitteluun ja kehittämiseen.
Data- ja analytiikkapalveluiden avulla ymmärrät paremmin kohdeyleisöä ja pystyt kohdentamaan markkinointitoimenpiteet valittuihin kohderyhmiin. Samalla optimoit asiakkaanhankkimiskustannuksia.
Myynnin lisäämisen keskeisiä edellytyksiä on merkityksellisen liikenteen luominen sivustolle. Liikennettä voidaan kasvattaa monella eri tavalla. Esimerkkejä toteutustavoista ovat mm:
Hakukoneoptimointi, Maksetun liikenteen hankkiminen –Markkinointikampanjat hakukoneissa, sosiaalisessa mediassa, esim. Google AdWords, Facebook, LinkedIn, YouTube tai Display-verkossa., Markkinointiautomaatio, Account Based Marketing (ABM), Lisäksi aktiivisen myynnin tueksi voidaan tukea liidienhankintaa erilaisilla ratkaisuilla.
Vuotava myyntisuppilo johtuu esim. toimimattomasta sisällöstä tai konversiopisteistä. Tiivistämme myyntisuppilosi ja optimoimme verkkosivusi kohti liiketoiminnallisia tavoitteita.
Verkkosivustosi saattaa sisältää myynnin esteitä jotka on poistettava, jotta vierailijasta tulee asiakas. Sivuston rakenne voidaan virtaviivaistaa ja sisältö optimoida kohti asetettua tavoitetta. Samalla määritetään, miten myyjäsi ottavat haltuun digitaalisesti tuotetut myyntiliidit.
Myyntisuppilon toimivuus, Toimivat ja myyvät sisällöt, digitaalinen asiakaskokemus, Konversio-optimointi, Konversiopisteiden määrittäminen, Myynnin esteiden raivaaminen, Mahdollista ostaminen verkkokaupan avulla
Konversio-optimoinnin avulla sivuston sisältö ja toimivuus rakennetaan tukemaan mahdollisimman tehokkaasti liiketoiminnallisia tavoitteita, kuten ostostapahtumaa, tarjouspyynnön jättämistä, uutiskirjeen tilausta tai yhteydenottoa. Kun analytiikan avulla ymmärretään, miten sivusto toimii ja tunnistetaan sen pullonkaulat, on helppoa kehittää osa-aluetta jotka muodostavat myynnillisiä hidasteita tai esteitä. Tutustu analytiikkapalveluihimme.
Ota yhteyttä, ja kerro mainonnan tarpeesi ja tavoitteesi. Tulemme esittelemään sinulle vaihtoehtoja niin, että osaat tehdä oikean valinnan yrityksellesi.
Verkkosivuja, WordPress ohjelmointia ja optimoitua digimarkkinointia.
Markkinoinnin teknologiaosaaminen on palvelumme kivijalka. WordPress ja älykäs data-analytiikka ovat toimintamme ytimessä. Luomme asiakkaillemme näkyvää ja mitattavaa tulosta kustannustehokkaasti.
Ossi Nyqvist
Toimitusjohtaja, myynti
050 530 9517
ossi.nyqvist@webaula.fi
Ari Vapola
Operatiivinen johtaja, projektit
+358400237091
ari.vapola@webaula.fi
Émile Pukander
Google -tuotteet
040 830 9325
emile.pukander@webaula.fi
Marko Mäkelä
Tekniikka
040 820 3943
marko.makela@webaula.fi
Anna meidän yllättää sinut salamannopealla palvelulla. Kerro meille tarpeesi ja tavoitteesi – esittelemme sinulle parhaan mahdollisen tavan saavuttaa ne verkon avulla.
Käyntiosoite
Teräksenkuja 3 E
65100 Vaasa
Asiakastuki
helpdesk@webaula.fi
0400 237 091 (09.00 – 17.00)